השוואת מחירים של חברות בדק בית מומלצות!

למה דרכנו ומה אנו נותנים (השירות ללא תשלום)?

אתר ליקויי בניה נוצר במטרה להפוך את תהליך בדיקת הדירה לבטוח ואמין! ובעצם תחסכו מעצמכם את שיחות הטלפון לקבלת הצעות רבות ומבלבלות מעשרות חברות בדק בית שבכלל אצל חלקן התואר מהנדס הוא רשות בלבד.

כאן אנו נכנסים לתמונה: המרכז הישראלי לליקויי בניה ובדק בית עובד רק עם חברות בדק בית שנבדקו ונבחנו שהן בעלות כל ההסמכות הדרושות והמחייבות בחוק כדי לתת שירותי בדיקת דירה.

בנוסף, במקום לקבל הצעות רבות ומבלבלות, אנו נדאג לקבל אותן עבורכם ולהשיג לכם את המחיר הטוב ביותר עבור הבדיקה.

באותו רגע שאתם משאירים פניה בטופס שבצד שמאל, מפרט הדירה (ללא פרטיכם האישיים) משוגר למספר חברות בדק בית, אותן החברות שולחות אלינו את ההצעות שלהן, אנו בודקים את ההצעות ומוודאים שהן תקינות לפי הפנייה, משווים מחירים ושולחים אליכם את הצעת המחיר הטובה ביותר עבור בדיקת הדירה!
להשאיר פרטים לוקח פחות מדקה, לאחר מכן, ההצעה תשלח אליכם ישירות במייל תוך יום עסקים אחד לכל היותר לאחר שבדקנו מספר הצעות עבור הדירה שלכם (ברוב המקרים אנו מצליחים לשלוח את ההצעה תוך פחות משעה, אבל זה תלוי גם בחברות ובעומסים שלהן).
בטלפון ניתן לקבל רק הסבר על השירות, ואם אתם רוצים לפנות לקבלת הצעה באופן אישי מול החברות אנו נמליץ לכם על החברות שבדקנו ואנו יכולים להמליץ עליהן כחברות אמינות ומומלצות. דרך אג"ב באינדקס חברות בדק בית לא כל החברות נבדקו ולכן אין להסתמך עליו כמקור אמין אלה כמאגר חברות בלבד.
מידע נוסף אודות בדק ביתלבלוג »
טופס הזמנת השירות:

    אזור הנכס: (חובה)

    סטטוס:
    דירה חדשה מקבלןדירה חדשה יד2לאחר שיפוץ גדולעסקים / מסחריאחר

    גודל דירה: